Links
👩‍🔧

Invitere ny bruker

Når du har opprettet en WordPress-nettsted, kan du gi andre personer tilgang til å redigere og administrere innholdet ditt ved å legge til nye brukere.

Trinn for å legge til en bruker i WordPress

  1. 1.
    Logg inn på WordPress-nettstedet ditt som administrator.
  2. 2.
    Klikk på "Brukere" i venstre meny.
  3. 3.
    Klikk på "Legg til ny" for å legge til en ny bruker.
  4. 4.
    Skriv inn brukerens informasjon, inkludert brukernavn, e-postadresse og passord.
  5. 5.
    Velg brukerens rolle fra rullegardinmenyen. WordPress har standardrolle som administrator, redaktør, forfatter og bidragsyter. Hver rolle har forskjellige tillatelser på nettstedet ditt.
  6. 6.
    Klikk på "Legg til ny bruker" for å fullføre prosessen.
Nå har du lagt til en ny bruker i WordPress-nettstedet ditt. Den nye brukeren vil motta en e-post med instruksjoner om hvordan du kan logge inn på nettstedet ditt.